Certificat de garanție

  1. Prezentul Certificat de Garantie este eliberat de SC LOREDO SRL, in calitate de Furnizor, si garanteaza repararea produselor in conformitate cu Conditiile de Garantie descrise in continuare. Fabricantul garanteaza componentele utilizate in constructia produselor sale impotriva defectelor de fabricatie si de material, satisfacand toate specificatiile tehnice, pe perioada mai jos stabilita cu incepere de la data cumpararii de catre utilizatorul final.
  2. Noi, SC LOREDO SRL, declaram pe propria raspundere ca produsul la care se refera acest Certificat de Garantie este/sunt conforme cu urmatoarele standarde/reglementari: O.U.G. nr. 174/2008 OG nr 21/1992, HG nr 394/1995 cu modificarile si completarile ulterioare si respecta cerintele de securitate in utilizare demonstrate prin marca CE a furnizorului aplicata pe produs, declaratia furnizorului si rapoartele de incercari.

 

  1. PRODUSE SI LEGI APLICABILE.

3.1. Produsele comercializate de SC LOREDO SRL sunt destinate activitatilor comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale, realizate de PROFESIONISTI (in calitate de Beneficiari), asa cum sunt ei definiti in Codul Civil, art. 2 par 2 si 3. Conditiile de garantie se acorda in conformitate cu OG nr 21/1992 si HG nr 394/1995 cu modificarile si completarile ulterioare.

 

  1. TERMENUL DE GARANTIE al produsului este de 12 luni.

 

  1. DURATA MEDIE DE UTILIZARE A PRODUSELOR

5.1. In regim normal de functionare este de 3-5 ani, daca se respecta conditiile tehnice de functionare specificate in manual si prevederile privind instructiunile de instalare, utilizare, manipulare, transport si intretinere / mentenanta a produselor.

 

  1. SESIZARE TEHNICA

6.1. Orice sesizare sau reclamatie privind produsele aflate in perioada de garantie, va fi adresata in scris Furnizorului prin sesizare pe web-site-ul Furnizorului (http://www.loredo.ro, sau prin email la service@loredo.ro, sau prin prezentare la unul din punctele de lucru ale S.C. LOREDO S.R.L.. Doar in cazurile exceptionale in care acest lucru nu este posibil, sesizarea poate fi facuta telefonic, la tel 0723376437 in zilele de Luni – Vineri intre orele 8:00 – 16:00 cu cererea expresa catre tehnicianul de service al Furnizorului sa fie deschida Sesizare Scrisa in sistemul intern al Furnizorului. Beneficiarul va ramane la telefon cu tehnicianul de serviciu al Furnizorului pana la completarea Sesizarii Scrise cu cele reclamate.

 

  1. OBLIGATIILE FURNIZORULUI.

Furnizorul isi asuma, in perioada de garantie, urmatoarele obligatii:

7.1. Diagnosticarea, expertiza, demontarea/montarea, repararea sau inlocuirea GRATUITA a subansamblelor defecte ce fac obiectul garantiei, la punctul de lucru al Furnizorului sau al Beneficiarului (cand situatia o impune si se stabileste acest lucru de comun acord)

7.2. Daca Furnizorul, in urma expertizei, constata ca defectiunea a intervenit cu respectarea tuturor obligatiilor Beneficiarului – inscrise mai jos – si a conditiilor de exploatare impuse de furnizor, furnizorul se obliga sa remedieze defectiunea in cadrul unei perioade rezonabile de timp, dar nu mai mult decat 10% din perioada de garantie, perioada ce incepe de la luarea in primire a produsului de catre Furnizor.

7.3. Perioada de garantie incepe la data vanzarii produsului si se prelungeste cu timpul scurs de la data reclamatiei pana la data remedierii defectiunilor. Prelungirea perioadei de garantie se inscrie in Certificatul de Garantie.

 

  1. OBLIGATIILE BENEFICIARULUI

8.1. Avand in vedere ca produsele livrate pot avea in componenta subansamble electronice si mecanice sensibile, Beneficiarul este obligat sa respecte cu strictete conditiile de manipulare, transport, depozitare, punere in functiune / instalare, exploatare, intretinere / mentenanta si reparatii prevazute in documentatia tehnica a produselor, precum si a urmatoarelor conditii tehnice generale de instalare si utilizare:

  1. a) Tensiunea de alimentare: 220V/380V+/- 10%, frecventa 50Hz +/-1%;
  2. b) Temperatura operare produse: +10 ÷ +35°C;
  3. c) Presiunea atmosferica: 84 ÷ 107kPa; Umiditate: 40 ÷ 65% la 20°C, fara condensare;
  4. d) Mediu lipsit de praf, agenti corozivi si vibratii;
  5. e) Prize cu impamantare corecta: tensiunea masurata intre carcasa produsului si nulul prizei de alimentare (cu aparatul pornit) sa nu depaseasca 1V;

8.2. Beneficiarul se obliga sa trateze produsele cu maxima responsabilitate si sa se asigure ca acestea sunt utilizate numai de catre personal competent si specializat.

8.3. Beneficiarul se obliga sa utilizeze produsele in mediu de lucru potrivit (incaperi curate, ventilate si dotate cu aer conditionat, instalatii electrice adecvate si cu impamantare, protectie impotriva caderilor de tensiune) si avand asigurate materialele consumabile neceare functionarii (ex: ulei ungere, apa distilata, aer comprimat, solvent curatare, etc);

8.4. Beneficiarul se obliga sa nu faca modificari in structura echipamentului fara permisiunea scrisa a SC LOREDO SRL. Orice interventii (montari, demontari de subansamble-componente, cabluri, accesorii, inclusiv extinderi ale configuratiei inscrise in Certificat) asupra produselor livrate de SC LOREDO SRL vor fi executate exclusiv de catre personalul tehnic specializat al SC LOREDO SRL sau de catre personal tehnic autorizat de aceasta pentru desfasurarea activitatii de service pentru produsele furnizate. In acest sens, pentru orice interventie efectuata de terti, Beneficiarul are obligatia de a prezenta dovada acestui fapt (bon fiscal, factura, bon de service, etc.), chiar daca sistemul a fost livrat desigilat.

8.5. Beneficiarul se obliga sa urmareasca si sa respecte planul de revizii si sa realizeze in mod regulat operatiunile de mentenanta pentru produsele achizitionate.

8.6. Beneficiarul se obliga sa foloseasca numai consumabile originale sau autorizate pentru produsele achizitionate.

8.7. Neindeplinirea uneia dintre conditiile de mai sus duce la anularea garantiei acordate de catre Furnizor.

8.9. In cazul instalarii sau al oricarei interventii tehnice a Furnizorului la sediul Beneficiarului, acesta din urma va asigura pregatirea infrastructurii necesare (acces, spatiu de manevra si instalare/servisare, curent electric, aer comprimat, apa distilata, mostre material, conditii de mediu cf specificatiilor, etc) si a mijloacelor tehnice (oameni, motostivuitor, sisteme transport, transpaleti, etc) necesare manipularii si servisarii produselor.

 

9.GENERALITATI

9.1. In timpul perioadei de garantie, fara nici un cost aditional, SC LOREDO SRL va repara sau inlocui produsele sau componentele defecte si care fac obiectul garantie, cu altele noi sau, la optiunea SC LOREDO SRL, cu componente echivalente ca performanta. Toate componentele sau produsele inlocuite vor trece in proprietatea SC LOREDO SRL;

9.2. In timpul perioadei de garantie, serviciile tehnice de garantie se realizeaza gratuit la punctul de lucru al Furnizorului, in cadrul Dept Tehnic, unde exista suficiente mijloace, componente si resurse pentru reparatie, verificare si testari functionale.

9.3. In timpul perioadei de garantie, serviciile tehnice de garantie pot fi realizate la sediul Beneficiarului doar daca

9.3.1. Beneficiarul a achizitionat o Garantie On-Site clar precizata in Contractul de Vanzare-Cumparare, sau un Contract de Service On-Site valabil pe toata perioada de valabilitate a contractului de garantie.

9.3.2. Beneficiarul achita cheltuielile de deplasare a echipei tehnice a Furnizorului pe baza unui deviz acceptat inainte de interventie. Cheltuielile de deplasare vor include costurile de transport a echipei tehnice, cazare si diurna;

9.4. Vizitele de intretinere nu sunt incluse in garantie. Daca Beneficiarul solicita lucrari suplimentare acesta va achita contravaloarea manoperei orare aferente lucrarii.

9.5. In cazul oricarei reclamatii, Beneficiarul are obligatia de a prezenta, la sediul SC LOREDO SRL, produsele defecte ambalate corespunzator si potrivit pentru protejarea integritatii produsului, impreuna cu certificatul de garantie si descrierea detaliata OBLIGATORIU in scris (sau email sau sesizare online) a defectului precum si documentatia/cartile tehnice, ce au insotit produsul de livrare. Lipsa acestora atrage dupa sine neefectuarea interventiilor in garantie (nu se primesc produsele in service).

9.6. Furnizorul asigura contra cost intretinerea si repararea produselor si in afara periodei de garantie – pe toata durata medie de utilizare a acestora (specificata la DURATA MEDIE DE UTILIZARE A PRODUSELOR).

9.7. La interventiile pentru reclamatii neintemeiate, Beneficiarul va achita taxa de constatare si costul manoperei aferente interventiei care nu pot fi mai mici de 50 EUR la cursul zilei (fara TVA) precum si eventuale cheltuieli de deplasare.

9.8. Constatarea de catre personalul service autorizat al SC LOREDO SRL ca defectarea majora a produsului se datoreaza exclusiv vinei clientului duce la pierderea imediata a garantiei produsului.

9.9. In cazul in care defectiunea a intervenit datorita nerespectarii conditiilor de garantie si a obligatiilor Beneficiarului, pe langa pierderea imediata a garantiei produsului, Beneficiarul va fi obligat la achitarea taxei de constatare si manopera aferenta interventiei. Taxele si manopera si se vor achita pe loc, la cursul RON/EUR

9.10. Furnizorul nu raspunde de eventuala nefunctionare (totala sau partiala) sau incompatibilitate a produselor livrate de SC LOREDO SRL cu produse / echipamente achizitionate de la alte firme. Pentru solicitarea testarii unor produse livrate de SC LOREDO SRL impreuna cu altele achizitionate de la alte firme se percepe o taxa de manopera de 50 EUR fara TVA/ora.

9.11. Raspunderea Furnizorului fata de orice fel de revendicari pentru daune care apar din sau in legatura cu utilajul sau utilizarea lui, nu vor depasi in nici o situatie suma platita de Beneficiar pentru utilajul care face subiectul revendicarii.

9.12. Furnizorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defecte generate de o terta parte. Defectele cauzate astfel nu fac obiectul garantiei. Furnizorul isi rezerva dreptul de a verifica conditiile de utilizare a produselor livrate la sediul Beneficiarului, la o solicitare in garantie.

9.13. Nu se pot returna produse care nu mai corespund dorintelor sau scopurilor Beneficiarului.

9.14. Furnizorul nu poate fi considerat responsabil fata de Beneficiar sau terte persoane pentru eventuale pierderi sau prejudicii de orice natura, directe si indirecte, survenite in urma utilizarii produselor sau cauzate de defectarea acestora, singura obligatie a Furnizorului fiind repararea produsului defect.

  1. CONDITII VALABILITATE GARANTIE.

Garantia este valabila in urmatoarele conditii:

10.1. Aceste produse sunt cumparate de la SC LOREDO SRL sau de la un Dealer Autorizat;

10.2. Acest Certificat de garantie poarta stampila SC LOREDO SRL sau a Dealerului Autorizat.

10.3. Beneficiarul nu are restante catre SC LOREDO SRL in ceea ce priveste plata produselor acoperite de Garantie sau a altor produse.

10.4. Certificatul de Garantie nu este transmisibil.

 

  1. ACCESORII SI CONSUMABILE NEINCLUSE IN GARANTIE.

11.1. Produsele livrate pot include consumabile din categoria accesorii (ex: carbuni (perii), garnituri, oringuri, semeringuri, rulmenti, presetupe (garnituri de frictiune), intrerupatoare (comutatoare), discuri taiere, site, lame motofierastrau, lant motofierastrau, elemente filtrante, lubrefianti, bujii, furtunuri alimentare, lame si cutite taiere, curele transmisie, cabluri alimentare sau conectare, etc) si alte materiale consumabile (ex: ulei ungere, apa distilata, solvent curatare, etc), care vor necesita inlocuire la intervale regulate. Garantia produsului nu se acorda pentru aceste consumabile si accesorii.

 

  1. CONDITII SI DEFECTE NEACOPERITE DE GARANTIE.

Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru:

12.1. Nerespectarea de catre Beneficiar a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere in functiune si utilizare prevazute in documentatia ce insoteste produsul – socuri electrice, mecanice, termice, grad ridicat de impuritati si / sau umiditate excesiva in incaperea de lucru, asezarea in pozitii altele decat cele descrise in manualul de utilizare, obiecte straine intrate in echipament, lichide, etc.;

12.2. Nerespectarea de catre Beneficiar a procedurilor de intretinere si mentenanta regulata specificate in manual si / sau transmise de catre personalul specializat al Furnizorului.

Neefectuarea operatiunilor de mentenanta duce la functionarea incompleta sau incorecta a produselor si la deteriorarea unor componente si sau consumabile (filtre, furtunuri alimentare, lame si cutite taiere, curele transmisie, etc).

12.3. Utilizarea unor consumabile altele decat cele originale.

12.4. Interventii neautorizate asupra produselor executate de persoane neautorizate de SC LOREDO SRL, cum ar fi montari, demontari de subansamble, modificari si sau ajustari partiale sau totale ale produselor, extinderi ale configuratiei inscrise in certificat, reparatii de catre personal neapartinand SC LOREDO SRL sau personalului autorizat de catre acesta;

12.5. Exploatarea peste limitele maxime de functionare prevazuta de producator, sau exploatare defectuoasa, solicitari anormale in utilizare;

12.6. Alimentarea la alte tensiuni si frecvente decit cele prevazute de producator.

12.7. Defectiuni datorate utilizarii unor consumabile, materiale pentru productie, necorespunzatoare sau cu specificatii necorespunzatoare.

12.8. Defecte datorate instalarii necorespunzatoare, conectarii incorecte, alimentarea de la prize fara impamantare, accidente, dezastre, precum si datorate conectarii / deconectarii echipamentelor in timpul functionarii, deteriorari ale produselor datorate unor accidente (lovituri sau socuri mecanice, descarcari electrice, socuri de tensiune / curent, etc.);

12.9. Defectarea datorita variatiilor de tensiune. In cazul existentei unor variatii de tensiune, Beneficiarul este obligat sa asigure protectia electrica a produselor prin alimentarea produselor de la surse de current neintreruptibile (UPS);

12.10. Produse si/sau echipamente care prezinta lipsa etichetelor cu numerele seriale, desfacerea, modificarea sau ruperea sigiliilor de garantie ale produsului precum si interventii asupra produselor ce duc la distrugerea sigiliului (acolo unde este cazul) sau a seriei subansamblului/echipamentului;

12.11. Pierderea certificatului de garantie;

12.12. Nu se acorda garantie la subansamblele arse sau gaurite, cu urme de socuri mecanice, circuite arse, rupte, lovite sau distruse mecanic.

12.13. Produse si/sau echipamente care prezinta subansamble cu urme de condens la interior, urme de produse alimentare, lichide, praf excesiv sau alte obiecte straine in interiorul carcaselor, depuneri de lichide sau solide, oxidare, coroziune, infundare sau blocare cu corpuri straine (ventilatoare arse, blocate de praf).

12.14. Daune aparute ca urmare a accidentelor cum ar fi inundatii, furtuni, fulgere, foc, furt, etc.

Defectele descrise mai sus se repara in afara garantiei si vor fi ACHITATE de Beneficiar.

 

  1. TRANSPORT

13.1. In cazul livrarii produselor prin curier rapid Beneficiarul are obligatia ca la primire sa inspecteze coletele si sa verifice integritatea acestora. Daca la momentul livrarii produselor se constata deteriorari sau distrugeri ale coletelor livrate prin curierul agreat de SC LOREDO SRL, Beneficiarul va deschide si inspecta fizic coletele, iar apoi va consemna orice deteriorare sau distrugere a coletelor livrate intr-un Proces Verbal de Constatare incheiat cu curierul agreat de SC LOREDO SRL.

13.2. Orice reclamatie in garantie privitoare la integritatea unor produse livrate prin curierul agreat de SC LOREDO SRL se va face in scris, in termen de 5 zile de la data primirii produsului, si va fi insotita de copii dupa documentul de transport si dupa Procesul-Verbal de Constatare incheiat cu curierul. Prevederea se aplica echipamentelor, inclusiv materialelor si pieselor consumabile incluse in componenta echipamentelor. Orice reclamatie in garantie privitoare la deteriorarea coletelor in timpul transportului nu va fi luata in considerare fara copia dupa Procesul Verbal de Constatare incheiat cu curierul agreat de SC LOREDO SRL.

13.3. Furnizorul nu isi asuma raspunderea pentru defectiunile aparute in timpul transportului produselor catre unitatea service a Furnizorului daca acestea au fost ambalate intr-un mod necorespunzator.

13.4. Furnizorul nu isi asuma raspunderea in cazul defectiunilor aparute in timpul transportului de la/catre unitatea service daca transportul a fost realizat in alte conditii decat cele recomandate de catre personalul tehnic autorizat al Furnizorului.

Produsul livrat poate avea in componenta subansamble electronice si mecanice delicate, care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare si transport in vederea evitarii aparitiei unor noi defectiuni datorate transportului.

13.5. Costul transportului si/sau deplasarilor echipei tehnice a Furnizorului pentru efectuarea reparatiilor in garantie si postgarantie revin exclusiv Beneficiarului, cu exceptia cazurilor mentionate la art. 9.3.1

 

  1. RIDICAREA PRODUSELOR DIN SERVICE

14.1. Pentru produsele aflate in service, la finalizarea operatiunilor de service, Furnizorul va trimite o Informare Beneficiarului pentru ridicarea acestora din unitatea service a Furnizorului.

14.2. In functie de specificul si fragilitatea la transport a produselor aflate in service, la finalizarea operatiunilor de service, Furnizorul va recomanda cea mai potrivita metoda de ridicare a acestora din service fie direct de catre Beneficiar, fie prin transport cu curierul, fie prin livrare de catre personalul SC LOREDO SRL. Furnizorul nu raspunde de deteriorarile sau defectiunile aparute in timpul transportului produselor, prin curier rapid, de la unitatea service, daca Beneficiarului i s-a indicat ca acest produs trebuie transportat in conditii de siguranta.

14.3. Pentru produsele neridicate din service dupa 15 zile calendaristice de la Informarea Beneficiarului de finalizarea operatiunilor de service, se va percepe o taxa de magazinaj de 0,1Eur/kg fara TVA, pe zi.

14.4. Produsele neridicate din service in termen de maxim 180 zile calendaristice de la data Informarii Beneficiarului de finalizarea operatiunilor de service, devin bunuri abandonate conform Codului Civil, intrand in proprietatea SC LOREDO SRL potrivit Art.941 si art.945, par (4) din Cod Civil, urmand a fi distruse, casate, valorificate sau predate centrelor de colectare, la decizia SC LOREDO SRL.

14.5. Pentru produsele aflate in service in asteptarea ridicarii de catre Beneficiar, dupa finalizarea operatiunilor de service, si care necesita operatiuni de mentenanta regulate pentru a ramane functionale, SC LOREDO SRL se obliga sa asigure aceste operatiuni regulate de mentenanta timp de max 30 zile de la data informarii Beneficiarului de finalizarea operatiunilor de service. Costul acestor operatiuni se adauga la eventualul cost al reparatiei initiale si va fi platit de catre Beneficiar inainte de ridicarea produselor din service. Perioada poate fi prelungita doar cu aprobarea scrisa a Beneficiarului de realizarea a acestor operatiuni si cu asumarea de catre acesta al costurilor asociate.

 

  1. DISPOZITII FINALE

15.1. Acest certificat de garantie este valabil doar pe teritoriul Romaniei. Orice alte garantii, exprese sau implicite, nu sunt valabile.

15.2. Beneficiarului i-a fost inmanat certificatul de garantie al produsului livrat si Beneficiarul a acceptat conditiile prezentului certificat.

15.3. Prezentul Certificat de Garantie intra in vigoare la data semnarii lui si poate fi modificat sau completat cu acordul ambelor parti numai prin act aditional.

15.4. Prezentul Certificat de Garantie a fost redactat si semnat in doua exemplare, cate unul pentru fiecare parte, ambele avand aceeasi valabilitate.

  • Selectati moneda dorita
    EUR Euro